info@glasopmaat.be
Heeft u een vraag? Bel ons gerust!
+31 76 515 80 83
Whatsapp:
Whatsapp       +31 6 83 44 13 67 

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

 

  • Prijzen inclusief BTW
  • Keuze uit vier afhaalpunten
  • Telefonisch advies
  • Gratis bezorging vanaf € 500,-

 

Klantenservice - Retourzendingen

Retourneren bij Glasopmaat.beKlantenservice Glasopmaat.be

 

 

 

 

Retourzendingen

Neem a.u.b. voor de retour zending eerst contact met ons op via tel. nr. +31 76 515 80 83

Download hier het retourformulier en de retourvoorwaarden in PDF hier.

LET OP: Maatwerk glas producten van Glasopmaat.be kunnen niet retour gezonden worden.

Voorwaarden bij het ruilen en/of retourneren van artikelen:

  • De zichttermijn van 14 dagen na afleverdatum is nog niet verstreken.
  • Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd.
  • Het artikel is niet gebruikt of korter gemaakt (doucheprofielen en stabilisatie stangen).
  • De (fabrieks)verpakking is origineel, onbeschadigd indien redelijkerwijs mogelijk en niet door u beschreven.
  • De retourzending wordt degelijk verpakt zodat artikelen niet tijdens het transport kunnen beschadigen.
  • Voor retourzendingen vanuit het buitenland gelden andere voorwaarden*.

Retourkosten

U kunt bij Glasopmaat.be uw producten ruilen en/of retourneren binnen de zichttermijn. 

Echter, bij onjuiste retourneringen worden gemaakte kosten in rekening gebracht.

Indien er geen sprake is van een onjuiste of foutieve levering, dan komen de verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de consument. 

  • Ruilingen en/of teruggaven die niet binnen 14 dagen worden aangemeld of teruggestuurd worden niet geaccepteerd en verwerkt.
  • Artikelen die door het niet degelijk verpakken van uw retourzending beschadigd zijn, worden niet in behandeling genomen
  • In geval van creditering wordt het aankoopbedrag en de eerder betaalde verzendkosten voor het leveren van de bestelling gecrediteerd, onder eventuele inhouding van niet noodzakelijke vracht- en rembourskosten.
  • Niet geaccepteerde goederen kunnen, na betaling van verzendkosten, naar u worden teruggestuurd. Indien u na 7 dagen na ontvangst van het bericht “niet geaccepteerd” niet reageert, nemen wij aan dat u geen prijs meer stelt op het product. Het eigendom van het niet geaccepteerde artikel vervalt dan aan Glasopmaat.be.

Retourpakket verzenden

Indien u aan de voorwaarden bij ruilen en/of retourneren voldoet, kan het pakket retour gezonden worden.
Zorg dat uw retourzending degelijk verpakt is en het retourformulier in de verpakking zit.

Tegoed na retour

Mocht na het verwerken van uw retouren een tegoed zijn ontstaan, dan wordt dit zo spoedig mogelijk, maar in elk geval binnen 14 dagen automatisch teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Vermeld dus altijd duidelijk uw naam en rekeningnummer op uw retourformulier. Mocht u na 14 dagen nog geen geld of goederen ontvangen hebben, neem dan contact op met de afdeling klantenservice, bereikbaar op telefoonnummer: +31 76 515 80 83.