• Deskundig advies
  • Klantbeoordeling: 9,2
  • Scherpe prijzen
  • Keuze uit 4 afhaalpunten

+31 76 515 80 83
info@glasopmaat.be
+31 6 83 44 13 67
+31 76 515 80 83
info@glasopmaat.be
+31 6 83 44 13 67


Bij Glasopmaat.be kunt u met de volgende betaalmethoden uw bestelling afronden:

1) iDeal
2) Bancontact
3) Achteraf betalen; Koop nu, betaal later via Klarna factuur
4) Achteraf in 12 termijnen betalen via SprayPay 
5) Bank overschrijving


Bij Glasopmaat.be kunt u betalen met iDeal

1) iDEAL

iDEAL is een beveiligde en gratis betaalmethode waarbij u betaalt via uw eigen internetbankier-omgeving. Bij iDEAL zien we meteen of de betaling is goedgekeurd en wordt uw bestelling direct in behandeling genomen. Bij het afrekenen van uw bestelling geeft u aan dat u met iDEAL wilt betalen. U wordt vervolgens via een beveiligde ssl verbinding doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Uw bank vraagt u daar een aantal gegevens in te vullen en de betaling te bevestigen. Het bedrag wordt direct van uw bankrekening afgeschreven en wij krijgen een signaal dat de bestelling is betaald.

Glashandelonline.com

Betalen met MisterCash bij Glasopmaat.be



2) Bancontact / Mister Cash

Bancontact / Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart kan zowel on- als offline worden gebruikt om mee te betalen. Betalen via Mister Cash is in principe hetzelfde als het Nederlandse iDEAL. Bij betalingen via Bancontact wordt de bestelling ook direct in behandeling genomen.



Glashandelonline.com

 
Achteraf via Klarna betalen


3) Achteraf betalen via Klarna Factuur

Klarna is één van de snelst groeiende organisaties in Europa en een toonaangevende, betalingsprovider van o.a. achteraf betalen. Klarna’s ambitie is om voor alle shoppers, online en in winkels, de shopervaring te vereenvoudigen. Klanten hoeven alleen de meest noodzakelijke informatie te verstrekken als email adres en geboortedatum om hun aankoop te voltooien. Op deze manier kan je overal waar je bent eenvoudig iets kopen of het nu op je laptop of mobiel is.

Hoe werkt achteraf betalen van Klarna?

Op het moment dat je kiest om je bestelling achteraf te betalen, krijg je van Klarna separaat een factuur. Deze factuur ontvang je via e-mail, maar download de Klarna app, dat gaat een stuk smooother. Deze factuur betaal je aan Klarna in plaats van aan ons, uiterlijk 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Het makkelijkst is om de factuur via de Klarna app te betalen. Maar je kan hem ook via de online portal op klarna.com betalen.

Kredietcheck, of niet?

Zowel wij als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft geen effect op jouw kredietwaardigheid.

De rekening betalen

Wanneer de bestelling is geleverd en in orde is kan je de factuur via iDeal, automatisch incasso, online via Klarna.nl of via de Klarna app eenvoudig betalen. Gebruik je Klarna voor het eerst dan vragen ze je een aantal gegevens. Gebruik je Klarna vaker, dan hoef je hen alleen maar door te geven dat je hen wilt betalen. Je hebt dan geen bankgegevens of wachtwoorden meer nodig. Super simpel maar altijd veilig.

Je betaling snoozen

Komt het even niet uit dan heb je met Klarna de mogelijkheid om je betaling 10 dagen te snoozen, geheel kosteloos. Is 10 dagen niet genoeg, dan kan je ook voor een kleine bijdrage tussen de €0,40 en €1,90 je betaling met 30 dagen uitstellen. Dat regel je allemaal heel handig in de Klarna app.

Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

Klarna berekent geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-.

Heb je vragen over achteraf betalen via Klarna? Neem dan contact met ons op via +31 76 515 80 83 of info@glasopmaat.be Meer informatie over achteraf betalen via Klarna is ook terug te vinden op de website van Klarna.


Glashandelonline.com


Bij Glashandelonline kunt u betalen via bankoverschrijving


5) Bank overschrijving

Als u kiest voor de optie "Vooraf overschrijven", dient u het factuurbedrag inclusief BTW handmatig over te maken op onze rekening. Dit kan eenvoudig en snel via de bankieren app of het telebankieren op de computer.

IBAN : NL 71 RABO 0125969864

U ontvangt per e-mail de bevestiging van uw bestelling, hier op staat het totaalbedrag inclusief BTW. Ook staan onze bankgegevens onderaan vermeld. Voor een snellere afhandeling is het fijn als u bij de overschrijving het ordernummer / offertenummer vermeldt. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u per mail ter bevestiging de factuur en wordt uw bestelling in behandeling genomen. Houd er rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen kan duren. Wij doen onze best om uw betaling en bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. Om vertraging in het bestelproces te voorkomen, adviseren wij om voor iDEAL of Bancontact te kiezen. 

  • Deskundig advies
  • Klantbeoordeling: 9,2
  • Scherpe prijzen
  • Keuze uit 4 afhaalpunten